Skip to main content

Article 370 Verdict - Supreme Court Calls for Restoration of J&K Statehood

 Article 370 Verdict - Supreme Court Calls for Restoration of J&K Statehood The Supreme Court of India has recently passed a monumental verdict on Article 370, calling for the restoration of statehood and an elected government in Jammu and Kashmir. This landmark judgment has major implications for the future of J&K as well as center-state relations in India. Introduction to Article 370 and its Abrogation Article 370 was a constitutional provision that granted special autonomous status to Jammu and Kashmir. Under this article, J&K had its constitution, flag, and autonomy over all matters barring defense, communications, and foreign affairs. However, in August 2019, the central BJP-led government unilaterally abolished Article 370 through a presidential order. J&K was also bifurcated into two union territories - Jammu & Kashmir and Ladakh. This move was extremely controversial with opposition parties calling it 'unconstitutional'. Key High...

RTO Driving ๐Ÿš˜ Test Track For Car And Bike || @RTO Testing Track ||

RTO Driving ๐Ÿš˜ Test Track For Car And Bike || RTO Testing Track|| Bihar Ka Pahla Driving School || ANU TANU MOTOR DRIVING TRAINING CENTRE||


Watch Out This Full Video On our YouTube channel :-



Must Watch These Videos:-

Opening ceremony :-


Car stimilator :-


Car Stimilator 1:-

 

About Us:-

ANU TANU MOTOR DRIVING TRAINING CENTRE is Bihar’s initial significant Vehicle school equipped with fashionable Technology. Here students were instructed by extremely skilled trainers. Driving space expand with in approx 5 Acre with neccesity facility. WE, associate in nursing atmosphere wherever students learn safe driving. We have a tendency to square measure equipped with well trained and authorised instructors. We provide reasonable education to equip students for the road. “Our mission and goal for every and each student is to be a secure driver on the road”. We have a tendency to equip students with education integrated with ethical and moral values. Driving on the road may be a privilege not a right, understanding this thought allows India to share the responsibility of safe driving.


เคจाเคฎांเค•เคฃ เคช्เคฐाเคฐंเคญ!..................... เคจाเคฎांเค•เคฃ เคช्เคฐाเคฐंเคญ......... 


เค…เคฃु-เคคเคฃु เคฎोเคŸเคฐ เคก्เคฐाเค‡เคตिंเค— เคŸ्เคฐेเคจिंเค— เคธ्เค•ूเคฒ


เค…เคฐเคตเคฒ


เคชเคฐिเคตเคนเคจ เคตिเคญाเค—, เคฌिเคนाเคฐ เคธเคฐเค•ाเคฐ เคฆ्เคตाเคฐा เคฎाเคจ्เคฏเคคा เคช्เคฐाเคช्เคค เคธंเคธ्เคฅाเคจ


เค‡เคธ เคธंเคธ्เคฅाเคจ เคฎें เคช्เคฐเคถिเค•्เคทเคฃ เคช्เคฐाเคช्เคค เค•เคฐเคจे เค•े เคฌाเคฆ เคก्เคฐाเคˆเคตिंเค— เคฒाเคˆเคธेंเคธ เค•े เคฒिเค เคก्เคฐाเคˆเคตिंเค— เคŸेเคธ्เคŸ เคฆेเคจे เค•ी เค†เคตเคถ्เคฏเค•เคคा เคจเคนीं เคนै।


เค•ोเคฐ्เคธ (เคนเคฒ्เค•ा/เค•ॉเคฎเคฐ्เคธिเคฏเคฒ เคตाเคนเคจ เคนेเคคु)


เคนเคฒ्เค•ा เค•ॉเคฎเคฐ्เคธिเคฏเคฒ เคตाเคนเคจ เคšाเคฒเคจ เคนेเคคु

 Induction Training Course


เคฆो เคชเคนिเคฏा เคตाเคนเคจ เคšाเคฒเคจ เคนेเคคु Induction Course


เคธेเคตाเคฐเคค เคšाเคฒเค•ों เคนेเคคु


Refresher and Orientation Training course 

เคฏाเคคाเคฏाเคค เคจिเคฏเคฎों เค•े เค‰เคฒ्เคฒंเค˜เคจ เค•เคฐเคจे เคตाเคฒे เคšाเคฒเค•ों เคนेเคคु


(Refresher and Orientation Training Course)


เค•ोเคฐ्เคธ (เคญाเคฐी/เคฎाเคฒเคตाเคนเค• เคตाเคนเคจ เคนेเคคु)


เคญाเคฐी เคตाเคนเคจ เคšाเคฒเคจ เค•े เคฒिเค


Induction and Refresher Course 

เคธेเคตाเคฐเคค เคšाเคฒเค•ों เค•े เคฒिเค


Refresher and Orientation Training Corse


เค–เคคเคฐเคจाเค• เคเคตं (Hazardous) เคธाเคฎเค—्เคฐिเคฏों เค•ो เคขोเคจे เคตाเคฒे เคตाเคนเคจ เคšाเคฒเค•ों เค•ा เคช्เคฐเคถिเค•्เคทเคฃ


เคฏाเคคाเคฏाเคค เคจिเคฏเคฎों เค•े เค‰เคฒ्เคฒंเค˜เคจ เค•เคฐเคจे เคตाเคฒे เคšाเคฒเค•ों เคนेเคคु 

Refresher and Orientation Training Course


เคธเคญी เคช्เคฐเค•ाเคฐ เค•े เคตाเคนเคจों (เคนเคฒ्เค•ा เคเคตं เคญाเคฐी) เค•ा เค•เคฎ्เคช्เคฏूเคŸเคฐ เคจिเคฏंเคค्เคฐिเคค เค†เคงुเคจिเค• เคคเค•เคจिเค• (เคธिเคฎुเคฒेเคŸเคฐ) เค•े เคฎाเคง्เคฏเคฎ เคธे เคตाเคนเคจ เคšाเคฒเคจ เค•ा เคช्เคฐเคถिเค•्เคทเคฃ เคเคตं เคช्เคฐเคฎाเคฃ-เคชเคค्เคฐ (เคœो เคธเคญी เคจिเคœी เคเคตं เคธเคฐเค•ाเคฐी เคธंเคธ्เคฅाเคจों เคฎें เคฎाเคจ्เคฏ เคนै) เคฆिเคฏा เคœाเคคा เคนै।


เค•ाเคฐ्เคฏाเคฒเคฏ:- เคฎेเคจ เคฐोเคก, เคœिเคจเคชुเคฐा, เคชुเคฒिเคธ เคฒाเคˆเคจ, เค…เคฐเคตเคฒ 

เคธंเคชเคฐ्เค• เคธंเค–्เคฏाः- 9631602646, 9631602647


IF YOU NEEDS ANY ASSISTANCE THEN CONTACT US:-


INSTAGRAM :- @rajnishkumar537


Email us on:-

rajnishkumar37177@gmail.com

Mobile :-

8541024801

9631602646

9631602647


#drivingsimulator #drivingschool #rto #drivingtest

Comments

Post a Comment

If You Need Any Help Then Contact Me, I am always with You To Help you ๐Ÿ˜Š

Popular posts from this blog

Correct Way To Host Indian Flag

Correct Way To Host Indian Flag Today In this blog you will be able know the correct way to host Indian Flag.  So Friends, the tricolor hoisting on the day of Republic day and independence day is the pride and pride of our country, but do you know that the way of hoisting the tricolor on both these occasions is completely different.  On 26 January i.e. Republic Day, the tricolor is tied on top of the pole, which is pulled with the help of a string. Its logic is that the country has become independent and is on the path of progress, whereas on the 15th of August, the tricolor is tied under the pole, which is taken up with the help of a string and it means that we got freedom from great difficulties. and it is our responsibility to maintain it.  เคฆोเคธ्เคคों Republic day เค”เคฐ independence day เค•े เคฆिเคจ เคฒเคนเคฐाเคจे เคตाเคฒा เคคिเคฐंเค—ा เคนเคฎाเคฐे เคฆेเคถ เค•ी เค†เคจ เคฌाเคจ เค”เคฐ เคถाเคจ เคนै เคฒेเค•िเคจ เค•्เคฏा เค†เคชเค•ो เคฏเคน เคชเคคा เคนै เค•ि เค‡เคจ เคฆोเคจों เคนी เค…เคตเคธเคฐों เคชเคฐ เคคिเคฐंเค—ा เคซเคนเคฐाเคจे เค•ा เคคเคฐीเค•ा เคฌिเคฒ्เค•ुเคฒ เค…เคฒเค— เคนै | 26 เคœเคจเคตเคฐी เคฏाเคจी เค—เคฃเคคंเคค्เคฐ เคฆिเคตเคธ เค•े เคฆिเคจ เคชोเคฒ เค•े เคŠเคชเคฐ...

Class 12th Chemistry Project Work - MOHR SALT

  JAWAHAR NAVODAYA VIDYALAYA  JETHIAN GAYA 1  CHEMISTRY  INVESTIGATORY  PROJECT    SESSION:-2020-21         NAME:-OM PRAKASH KUMAR     STANDARD:-XII    ROLL NO:-   -------------------------------------------------------- CERTIFICATE     This is to certify that OM PRAKASH KUMAR of  class XII has successfully completed the  investigatory project on the topic   “MOHR’S SALT”  Under my guidance during the year 2020-2021 in  the partial fulfillment of the chemistry practical  examination conducted by Central Board Of  Secondary Education   (CBSE)        TEACHER’S  SIGNATURE         PRINCIPAL SIGNATURE   ACKNOWLEDGEMENT   I would like to sincerely and profusely thank my  Chemistry teacher Mr. Arun Kumar Singh, for his  able guidance and support in completing my  Project....